torsdag 30 april 2009

Ecuador kallar...

Nu är det bestämt. Jon far till Ecuador på lördag för ett möte de ska ha på måndag. Beroende på hur mötet går kanske han stannar längre. Han får ta det som en komplimang att de vill ha den som kan mest om produkten på plats, även om det känns kämpigt att behöva sätta sig på planet. Själv hoppas jag på att han får komma hem efter mötet, inte för att jag inte vill vara ensam, utan för att vi ska gå på Diana Krall på onsdag, något jag vet att han har sett framemot.

Sen känns det kanske inte heller som den mest ultimata tidpunkt att åka i och med den sviniga influensan som går i världen. Men Ecuador har i alla fall inte några rapporterade fall än, så det är nog lugnt. Som den oroliga och halvneurotiska flickvän jag är så har jag ändå packat ner munskydd och antibakteriell gel i hans väska. Då känner jag mig lite lugnare även om jag vet att det är ungefär lika troligt att han kommer använda grejerna som att han någonsin skulle sätta på sig kläder i syntet-material... Högst otroligt alltså!

Kram Emma

1 kommentar:

Viktoria sa...

Men du kan få vara med mig om du vill för jag kan trösta dig. Och om han blir borta länge får du sova mellan Pontus å mig.

Viktoria