måndag 23 november 2009

Kära bloggen

I helgen var jag, Viktoria och några andra tjejer i Mont-Tremblant och gick på spa. Vi började lördag morgon med lite shopping i St-Saveur innan vi fortsatte norrut till hotellet i den lilla skidorten Mont-Tremblant. Där uppe myste vi med vin och god mat.

Mont-Tremblant by day


Vi bodde i huset med rött tak till höger i bild, i rummet med balkong

På söndagen var det svensk massage och spa som gällde för hela slanten på det skandinaviska spa:et. Underbart var det! 2 varma bubbelpooler, 1 torrbastu, 1 ångbastu, 1 eldstad med tillhörande eld, flera relaxrum, 2 kalla pooler och så den ännu kallare Diable-floden. Allt var självklart utomhus vilket gjorde det ännu mysigare. Jag skulle dessutom bevisa att jag var en riktig viking och badade i det 4-gradiga vattnet. Undra om det är därför som jag känner mig lite krasslig idag? Tyvärr har jag inga bilder från spa:et, utan väntar fortfarande på att få dem så de kommer senare. Tror i alla fall att jag ska försöka få med mig Jon till spa:et i slutet av januari när vi "firar" 3 år tillsammans.

Tack och hej, leverpastej.
Emma

1 kommentar:

Viktoria sa...

men jag vet ju inte hur man gör ju.
Ska försöka att skicka dem nu.