tisdag 24 november 2009

Flyg till Sverige i jul - CHECK!

Nu har vi bokat resa till kära Svea i jul, tjihoo! Vi kommer att resa från Montréal redan den 9 december och resa tillbaka den 5e januari. Förhoppningsvis ska det ge oss tid att hälsa på familj och vänner som vi inte sett på länge. Planen är att göra en roadtrip från Eskilstuna till Sundsvall via Stockholm och Uppsala, men än så länge finns inga fasta datum förutom att jag ska fira jul i Eskilstuna och Jon i Sundsvall.

Nu vill vi ha lite önskelistor från våra respektive familjer så vi hinner köpa julklappar. Vad önskar ni er?


Klicka på bilden och längta efter oss

Tomtehemmafrun

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vi är på Kanarieöarna, tyvärr....
Och bilen är trasig, också tyvärr...

Burridgarna

Viktoria sa...

hahaha.....jag längtar verkligen när jag ser den bilden.
Tycker själv att jag lyckades att fånga erat rätta jag i den bilden.

andronikus sa...

Kungbild :-D