lördag 14 november 2009

En regnig lördag

Jon kom äntligen hem igår efter 2 veckor i Mexiko. Jag har saknat honom. Som tecken på hans hemkomst ligger nu två öppnade resväskor och en massa kläder på vardagsrumsgolvet. Jon själv, han är ute och springer ett 10km terränglopp på Île-Bizard. Att spendera en mysig lördagsmorgon med mig var inte lika lockande. Ja, ni märker hur mycket han saknat mig. =)

Appropå resande så tänkte jag passa på att flagga för våra syskon som också är ute på resande fot. Min bror, Philip, är just nu i Australien där han backpackar tillsammans med en kompis. Deras äventyr kan man läsa om här. Jons syster, Kristin, har mönstrat på S/Y Candela som är ute på världsomsegling och deras seglats kan man läsa om här.

Vad jag ska göra idag vet jag inte riktigt. Det regnar ute, så egentligen skulle jag bara vilja krypa upp i soffan med en bra bok och en kopp te. Tror faktiskt jag ska göra det, pronto.
Ha en trevlig helg!
Emma

1 kommentar:

Jon sa...

Har saknat dig med min kärleksgurka!!