onsdag 10 februari 2010

Stitch 'n' bitch

Med hjälp av era tips på blogg och via mail har jag nu fått till symaskinen så undertråden ser okej ut igen. Och tack vare det har jag nu lyckats sy färdigt två projekt som jag har haft liggande. Jag blir nästan larvigt stolt när jag sytt klart något efter att ha svurit över undertråd, konstiga mönsterinstruktioner, nålar som stuckit mig i fingrarna etc. Bara därför är jag tvungen att lägga upp mina färdiga verk här på bloggen.


Liten väska


Förkläde à la IKEA

Den enda nackdelen med mitt tvångsmässiga syende är att jag glömmer bort att plugga, så nu ska jag ställa undan symaskinen för resten av dagen innan jag kommer på något nytt jag bara MÅSTE sy.

Emma

4 kommentarer:

Viktoria sa...

Helt galet vad du är duktig, nu blev jag också sugen på att sy ju.

Anonym sa...

Fantastisk fin liten väska. Jättefin!

//birgitta b

Anonym sa...

Vi duktig du är! Jag önskar att jag också kunde sy, men jag är ju så bra på allt annat och man kan ju inte få allt ;) Står planerna fast att komma till Sverige i mars? Kram!

Emma sa...

=) Tack, vad snälla ni är!

Viktoria: Lutar åt att det blir april, men ja, vi kommer flytta tillbaka nu i vår. Så hör du något om boende åt oss så hör av dig! ;)