onsdag 14 oktober 2009

Biltokig?

Om det är någon som mot förmodan har missat hur mycket Jon tycker om sin nya bil så finns det bildbevis här. Med fin kamera och fin bil så blev det många timmars fotande från många olika vinklar, med många olika skärpedjup, ISO, zoom, perspektiv och allt vad fototermer heter. Det måste ju vara ett bra köp helt enkelt!


Fotograf Jon

Min ihärdige fotograf åkte i måndags kväll till Düsseldorf för att jobba. Går allt som det ska kommer han hem på söndag. Tills dess har jag bilen alldeles för mig själv. Undra hur många turer till IKEA jag kan hinna med innan söndag? Ska du med mamma?

Gräsänkan

5 kommentarer:

Viktoria sa...

jag är ju hemma ja........

Anonym sa...

Gärna! Är jätte IKEA-sugen, kan tänka mig Wallmart också är det ok?

Det är ju Molle och jag nu för tiden....... =(

Emma sa...

Viktoria: Vad gör du hemma? Kom hit vett ja!

Mamma: Jag är också gräsänka så jag tycker vi kan slå ihop våra påsar den här veckan. Kommer du hit eller ska jag åka till dig? ;)

Henrik Marsell sa...

Vilken snygging! Tänk att du äntligen har köpt en riktig bil Jon. Fast å andra sidan är frågan om en 9-2:a är en riktig SAAB? Det är väll mer en subaru med SAAB klistermärken på. Men det är ju kanske bättre än en riktig SAAB? :)

förresten så har vi i familjen numera två riktiga SAAB:Ar med Koenigsegg klistermärken på :)

Kör så det ryker!
/Henrik

Jon sa...

Henke: När du säger snygging antar jag du menar menar personen till höger på bilden?

;-D