torsdag 23 oktober 2008

Ohoj container!

Med hjälp av alla era tips har vi äntligen återfunnit vår container. Den har nu lastats på skeppet OOCL Montréal och beräknas komma in i Montréals hamn den 3 november. Vi håller tummarna hårt för att allt går som det ska och att vi inte får en container med 67 lådor bananer och 3 illegala immigranter istället =)

Tack alla!

Vi skulle också vilja tacka rederiet Hapag-Lloyd för våra sömnlösa nätter och psykologiska skador. Vi ser framemot fler spännande äventyr när vi fraktar hem sakerna igen!

Skeppet OOCL Montréal - ser ni vår blåa container?

4 kommentarer:

andronikus sa...

Hehe, ni är väldigt positiva trots det som hänt :-D

Men vad är väl ett bohag...

Anonym sa...

Hej! Det går bara fint med plugget, men jag har ju inte fått tillbaka tentan än så jag ska väl inte säga så än...haha. Skönt att du tror på mig iallafall! :) Jag trivs kanonbra med allt här nere. träffat många nya vänner, men jag saknar dig och alla där hemma massor ändå!!! Låter som en bra idé att få koll på språket, annars tycker jag ju att livet som lyxhustru inte verkar helt fel det heller...hehe. ;) Jag kollar in här mest hela tiden, spännande läsning måste jag säga! Skönt att ni hittat containern...:D Sköt om dig därborta! Kramar!

Anonym sa...

Oj vad kul att du bloggar! Visste jag inte. Så roligt att följa dig o se vad som händer. Kram Jennie

Emma och Jon sa...

Emilia och Jennie: vad kul att ni hittat hit! Vill höra hur det är med med gamla kära IKEAner =)

Kram Emma