torsdag 1 april 2010

Tiden flyger och snart även vi

Oj, nu har det varit tyst på bloggen ett tag allt pga våra flyttbestyr. Jons sista dag på jobbet är officiellt idag så ikväll ska vi ut på vår sista after work. Sorgligt!

Vi har i alla fall bokat en resa till San Andres, en liten ö utanför Nicaraguas kust men som tillhör Colombia. Vi far på måndag och där ska vi spendera en vecka för att ladda om våra batterier inför hemflytten. När vi kommer tillbaka är det packning av vårt bohag innan vi flyger ner till Washington den 16e. Resan till Sverige bokade vi igår och vi kommer att landa på Arlanda den 28 april.

Nu försöker vi njuta av Montreal så mycket vi kan och hinna träffa alla vi vill. Att det sedan ska bli 25 grader i morgon och på lördag här i Montreal är ju bara bonusnjutning.

Glad påsk på er alla!

6 kommentarer:

Osterberg sa...

Jon, jag har ingen tapper själ att simma Vansbrosimmet med. Sugen?

Jon sa...

Vansbrosimmet, hmm, det låter ju farligt lockande ... :-)

Förresten, jag såg att du fått dina fivefingers, hoppas du trivs i dem!

oumberligating sa...

Vilken fin och trevlig blogg jag hamnat på! Härliga bilder och fin text, verkligen!
Helt otroligt, jag har bloggat i snart två år utan att ha funderat det minsta på att det finns på varje blogg uppe i vänstra hörnet, en liten textrad där det står "nästa blogg", jag testar där idag och dyker alltså rakt in i din "värld"!
Det råder just nu "stiltje" på min blogg, så jag "ser" mig runt lite! (ler)
Kanske skulle jag väntat med att skriva några rader hos dig, för kommer man in på min blogg idag så ger den verkligen ingen sann bild av mig! (ler)
Har varit en mycket "dålig människa inatt" har "cyberdruckit alkohol med främmande kvinnor bla!
Jag är annars en mycket fin "kille"!
Minns inte när jag senast nyttjade alkoholhaltiga drycker! (ler)
Som sagt ska inte plåga ditt kommentarsfält med mer svammel, men som sagt fin blogg du har!
Ha en forstsatt fin Helg!
Kram ifrån Peter Olofsson alias Ulv Röde!

Osterberg sa...

Jon: jag stortrivs i dem =)

Mange sa...

Broder och syster.. Ni är välkomna hem. Skall bli riktigt trevligt att få återse er..

PS.. Jag skall tydligen springa lindingöloppet,,

Jon sa...

Peter: Kul att du gillar den!

Mange: Detsamma! Lidingöloppet? :-) Trevligt, då kan vi köra lite långpass tillsammans i sommar!

Linda: Gött! Själv har jag utökat min kollektion med Trek-versionen. Mkt sköna!