tisdag 16 juni 2009

En snabb uppdatering



Nu var det alldeles för längesedan det skrevs något på den här bloggen. Inte bra. Går emot syftet med att ha en blogg. Saken är den att jag har många inlägg i tänkarhatten som inte riktigt skrivits ner än, men de kommer. Har varit lite mycket de senste veckorna, men här kommer en liten uppdatering att hålla till godo med tills jag får tid att kreera ett bättre inlägg:

- Familjen Björkebäck (och 1 Aljered) har återvänt till kära gamla Svedala. Rapport om deras vistelse kommer.
- Jon har farit till Ecuador igen för att försöka slutföra evighetsarbetet där nere. Han förväntas vara tillbaka här på fredag.
- Jag är åter i skolan efter näsan 1 veckas frånvaro. Mycket att ta igen inför proven på tisdag. Dessutom försöker jag återerövra lägenheten efter vårt besök men dammråttorna är starka motståndare. Mellan det försöker jag hinna med lite jobb och några besök hos min nya vän kiropraktorn.

Nej, nu är det läggdags. Gonatt!
Emma

3 kommentarer:

Anonym sa...

hallå på er! När kommer ni hem egentligen? Skulle vara nice att återse era vackra nunor i Sundsvall lagom tills att höstterminen drar igång igen :) kram!

Björkebäck sa...

Tack Jon o Emma för en alldeles underbar semester. Det var sååå braaa!
Här i Svedala utbyttes Montreals festivaler o sommarväder mot vardag, regn o kyla.

kramar fr. Ulf o Birgitta

Emma och Jon sa...

Redaktör Gund!! Hur står det till??
Vi vet inte riktigt när vi återvänder till Sverige, antingen i höst eller om et år. Framtiden får bestämma! Kommer du tillbaka till Sundsvall i höst? Kram!

Björkebäckarna: Tack själva! Vi tyckte det var jättekul att få ha er här så ni fick se lite av vår vardag. Nu ses vi snart igen. Stor kram!